מוצרים
הזמנות
האם האתר שלכם מאובטח?
אנו מאמינים כי תחושת ביטחון בקניה ברשת האינטרנט היא תנאי הכרחי שלא ניתן להקל בו ראש, לכן החלטנו להעביר את עניין חיוב האשראי לחברה חיצונית המתמחה בכך. בסופו של דבר בחרנו ב-PayPal שהיא לדעתינו המובילה בעולם בנושא אבטחה. בסיום ההזמנה תועברו לשרת של PayPal ושם גם יתבצע החיוב, פרטי כרטיס האשראי שלכם לא נשמרים אצלינו לעולם.
הזמנתי ועשיתי טעות, כיצד ניתן לתקן או לבטל את ההזמנה?
המערכת שלנו אינה תומכת עדיין בביטול או שינוי של הזמנה, אבל נסו פשוט לשלוח אלינו מייל, אם עדיין לא הכנו את ההזמנה שלכם נשמח לעזור
האם ניתן להחזיר את המוצרים?
מוצרים שאינם חולצות ניתן להחזיר ולקבל עבורם החזר כספי. את החולצות אנחנו מייצרים במיוחד לכל לקוח בנפרד לפי הזמנתו, ולכן לא ניתן להחזירן (תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 ס' 6א2)
משלוחים
האם אתם שולחים לכל הארץ?
אנו שולחים לכל מקום בו מגיע דואר ישראל.
האם ניתן להזמין לחו"ל?
כרגע אין אפשרות כזו, אם בכל זאת אתם מתעקשים צרו איתנו קשר ונראה מה אפשר לעשות.
איך ניתן לעכוב אחרי המשלוח?
במקביל לשליחת ההזמנה, יישלח אליכם במייל מספר החבילה ברשות הדואר, באמצעות מספר זה ניתן לאתר את מיקום החבילה. כל שעליכים לעשות הוא להיכנס לאתר של רשות הדואר ולהכניס שם את מספר החבילה.
כללי
יש לי עיצוב משלי, אתם יכולים להדפיס לי אותו?
יכול להיות שכן, צרו איתנו קשר
האם ניתן להזמין מכם מוצרים בסיטונאות?
בוודאי, צרו איתנו קשר
יש לי רעיון אדיר לחולצה, אתם רוצים אותו?
בטח, אנחנו תמיד מחפשים רעיונות מקוריים, שילחו לנו את הרעיון שלכם ואם הוא אכן מקורי ונשתמש בו, נצ'פר אתכם
יצירת קשר
מדוע קשה להשיג אתכם בטלפון?
ברוב הזמן אנחנו צוות של איש אחד, לעיתים אנחנו נאלצים לא לענות לטלפון על מנת שנוכל לתת שירות טוב ללקוחות הנוכחים בחנות, לכן כדאי ורצוי ליצור איתנו קשר במייל.